Menu

جعبه های مواد غذایی

جعبه مواد غذایی جعبه برگر، جعبه فست فود، جعبه بیرون بر رستوران، جعبه عسل، و…

جعبه مواد غذایی

جعبه مواد غذایی امری مهم در برند سازی یک رستوران یا یک شرکت مواد غذایی محسوب میشود، زیرا این جعبه محصول است که در طول زمان در ذهن مخاطب و مشتری شما نقش میبندد و در ذهنش ماندگار میشود.

جعبه مواد غذایی در دسته بسته بندی های مصرفی قرار میگیرد و از این رو در تماس مستقیم با خریداران خود قرار دارد. موسسه تخصصی چاپ نجم با توجه به این مهم با طراحی و چاپ جذاب جعبه، مسیر موفقیت برای محصول شما را هموار تر میسازد.

بسته بندی یک عنصر مهم در فروش محصولات شما بشمار میرود و هیچ راهی بهتر از انجام یک طراحی مبتکرانه در راستای نیل به این هدف وجود ندارد.

نقش چاپ جعبه و بسته بندی

تقریبا همه محصولات ساخته دست بشر که با استفاده از منابع طبیعی تولید یا ساخته میشوند نیازمند بسته بندی اند، این نیاز را میشود از جنبه های گوناگون مورد بررسی قرار داد. امنیت، ایمنی وسلامت، هویت بخشی و در نهایت حمل و نقل که همه این موارد نیاز مبرم به جعبه و بسته بندی برای تحقق دارند.

حضور بسته بندی امروزه محصور به مکان و زمان بخصوصی نیست وبه معنای واقعی کلمه همه جا حاضر است، واقعا آیا میتوان چیزی را مثال زد که در بسته بندی عرضه نشود؟ شاید بشود چند مورد مثال زد اما تعدادشان بسیار کم است، امروزه حتی محصولات زراعی و کشاورزی و باغی نیز حداقل دارای یک لیبل هستند و لیبل هم یک بسته بندی محسوب میشود.

بسته بندی ابتدایی ترین نیاز هر محصول برای ورود به بازار است زیرا تولید کنندگان برای شناساندن محصولات خود به بازار نیاز مبرمی به آن دارند.

جعبه فست فود

چاپ جعبه فست فود، جعبه برگر، جعبه سیب زمینی، جعبه بیرون بر، جعبه پیتزا

چاپ جعبه یا بسته بندی مناسب یکی از مهم ترین نیازهای صنایع غذایی به خصوص فست فود ها می باشد. خود جعبه همچنین می تواند به عنوان یک بازاریاب عمل نماید و در فروش محصول و جذب مصرف کننده کمک شایانی نمایید ، این امر در صنایع غذایی (رستوران ها و فست فودی ها) ، صنایع آرایشی و بهداشتی بسیار ملموس تر است ، به این دلیل که مشتری ابتدا جعبه و بسته بندی را می بیند و سپس برای خرید اقدام می کند.

در چاپ جعبه میتوانیم از کاغذ و مقواهای متنوع مثل پشت طوسی، پشت سفید، ایندلبرد و حتی گلاسه استفاده نمود ولی در بسته بندی ها و چاپ جعبه های غذایی و فست فود ها به غیر از شکیل بودن جعبه ها بهداشتی بودن آن ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، از این رو در مواردی که کاغذ یا مقوای استفاده شده در بسته بندی با محصول داخل جعبه در تماس مستقیم باشد باید از کاغذ و مقوای بهداشتی مانند جعبه بهداشتی (جعبه پیتزا)، مقوای ایندلبرد و پشت سفید استفاده کرد، اما در بسته بندی هایی که محصول داخل جعبه توسط نایلون یا کاغذ های بهداشتی دیگر پوشش داده شده (کاغذ و نایلون های ساندویچ و فست فود ها)، نیازی به استفاده از مقوا و کاغذ های بهداشتی در بسته بندی و جعبه ها نیست.

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه